Tuesday, July 26, 2011

OH NO! OHH NOO! OOHHH NOOOOOO!!!!!

Salam sume.. 
Sume sihat ke???
bestnye kalau sihat.... 
fara, sejak akhir2 ni....
rase cam tak sedap badan je.....
selepas 2 hari cm tuu....
 tiba2....
oh no! oh no!! oh noooo!!!!

muke saye nek jerawat... waaa!!!!!!
Nasyiha ya, Alia, Izza n Mun(a.k.a. kawan serumah saye) kate... 
yg leh naik jerawat tu mungkin sebab badan terlalu panas...
(emm.. betol jugakk..)
memula boleh la cover je... 
tp...kemarin...mmg dah tak leh cover dah....
dah nampak teruk sgt dah...
sampai tak larat nak bangun g kelas.... uu~~.... 


than Nasyiha Ya (lagi~..) pakse soh g klinik ngan diye......
fara pon g la sane ngan muka yang agak pucat 2...
uu....
dan ini lah hasilnye...


 saye dapat ubat....


dan juga mc selama  2 HARI,... 
hohohohoh..
leh la rest secukupnye.. =)

ni yg leh rajin nak menulis ni sebab saye tak leh tido... tatau dah nak wat mende... huhuhuhu...
ok la... 
penat rase... nak rehat la...

bye...

P/s: kepada yg tak sihat tu.. gi la jmpa doc... ubat jgn lupa makan ye.. n rehatlah secukupnye..





9 comments:

  1. msin panas mmg salu akan demam..get well soon yer =)

    ReplyDelete
  2. get well soon kak fara...sweet nye de kak ya jge...hehe

    ReplyDelete
  3. amboiiii.....siap wat "LOVE" kat cuti 2 hari...hahahah :P .......

    ReplyDelete
  4. hahahahah!!! saye syuke! heheheheh!

    ReplyDelete
  5. syuke2.....kenyang da pewot makan.....hihhi =)

    ReplyDelete